Skip to main content
In het forum en onder instelling --> simkaart staat er dat ik een nano simkaart kan aanvragen. Ook op het forum vind ik dit antwoord. Echter kan ik geen nieuwe simkaart bestellen. Het enige wat ik kan is een reeds ontvangen simkaart activeren.



Ik ontvang graag een directe link of een andere mogelijkheid om een nano simkaart met hetzelfde nummer te bestellen.



Alvast bedankt.
Hallo BAE01234,



Ik denk dat je al eerder een (vervangende) simkaart hebt besteld en deze niet hebt geactiveerd, probeer deze dan alsnog te activeren, hierna kan je weer een vervangende aanvragen.

De huidige simkaarten zijn 3-in-1, het benodigde formaat uitdrukken, in jouw geval de kleinste, en je kan deze in je toestel plaatsen en de procedure voltooien.

Heb je die vervangende simkaart niet meer dan moet je even wachten tot een moderator reageert.
Hoi Bae01234,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat het niet meteen lukt om een vervangende simkaart te activeren! Ik heb je aansluiting erbij gehaald, en ik heb jou per direct een gratis vervangende simkaart toegestuurd. Zoals Raytje correct aangeeft, gaat het om een 3-in-1 simkaart. Alle formaten (regulier, micro en nano) zitten hierin. Je kunt het benodigde formaat eruit klikken. Binnen enkele dagen ontvang jij je nieuwe simkaart!



Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Jihane
Ehm.. Mijn naam is haas 😃
Hoi Franswon en Raytje,



Haha, mijn excuses, Frans! Correctie dus: Franswon gaf de juiste informatie. Raytje zweefde kennelijk gewoon ergens rond in mijn hoofd.



Groetjes,

Jihane
Moet ik nu verlegen worden? :$🆒
Ik voel iets opbloeien...



Dat wordt nog wat vrijdag 😉

Reageer