Skip to main content
Ik heb een ander telefoontoestel gekregen (smartphone), maar daar moet een kleinere simkaart in. Maar ik wil hetzelfde telefoonnummer blijven gebruiken van mijn huidige "normale" simkaart. Hoe kom ik aan zo'n kleinere simkaart met hetzelfde nummer?
Dan moet je via je Mijn Simyo een vervangende simkaart aanvragen. Deze kost eenmalig EUR 5,00. Deze ontvang je in de regel binnen enkele werkdagen in je bus. Na activatie is deze nieuwe kaart direct bruikbaar en je oude onbruikbaar uiteraard met behoud van je nummer.



Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41
Hoi S. Westveen.



Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt gekregen 😃



Een passende simkaart kun je aanvragen via Mijn Simyo.nl >Instellingen >Simkaart. Je ontvangt dan voor € 5,- een 3-1 simkaart waar je zelf het gewenste formaat uit kunt drukken. Deze vervangende simkaart wordt gekoppeld aan je huidige 06-nummer. Informatie die je zelf op de simkaart hebt opgeslagen, zoals contactpersonen, wordt niet overgezet. Het is daarom belangrijk dat je deze informatie eerst naar je telefoon kopieert.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@RicoK, bedankt voor je antwoord!

Reageer