Skip to main content
Hallo,



Ik kreeg bericht dat mijn kaart werd afgesloten als ik niet op korte termijn een sms verstuur of een telefoontje pleeg. Nu heb ik een SMS verstuurd een aantal dagen geleden, maar toch kreeg ik weer bericht dat mijn kaart wordt afgesloten binnenkort..



Ik woon op het moment in Australie, maar wil graag mijn nummer behouden totdat ik terug ben..



hoe voorkom ik dat mijn nummer wordt afgesloten?



groet,





Antoinette
Hoi Antoinette123,



Leuk je weer terug te zien op het forum.



Wat vervelend dat je simkaart bijna was verlopen. Goed van je dat je gelijk actie hebt ondernomen. Wanneer je een sms hebt verstuurd, blijft je simkaart actief. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je alsnog wordt afgesloten. Het bericht wat je daarna kreeg zal te laat zijn verstuurd. Is alles zo duidelijk?



Groetjes,

Caspar
Hi Caspar,



Bedankt voor je reactie. Ik kreeg de melding toch een paar dagen later. Zou je kunnen nakijken of alles wel goed gaat?



Bedankt!



Antoinette
Hoi Antoinette123,



Natuurlijk kijken we dat voor je na! Jij hebt op 03 september 2016 een sms gestuurd, waardoor je aansluiting voor minimaal zes maanden actief blijft. Dat je vervolgens op 04 september een tweede waarschuwing ontvangt, is niet de bedoeling.

Verbruik vanuit het buitenland krijgen wij soms met een flinke vertraging op het netwerk binnen. De tweede mail was helaas al verstuurd op het moment dat wij jouw verbruik registreerde. Mijn excuses voor het ongemak.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean

Reageer