Mijn telefoon deed het niet meer. Toen moest ik de pukcode invullen. Dat lukte mij niet. En het wachtwoord was ook niet goed.
Bladzijde 2 / 2
Ik zit er op mijn tablet in.
Het probleem is opgelost.
Dank je wel voor je hulp Frans.
Ik heb de eigenaar van het toestel het laten doen. Het is heel gemakkelijk. Je hoeft niet te bellen, je kon het zo invoeren.
Bedankt Frans voor je hulp. Ik heb het do de eigenaar van mijn telefoon laten doen. Het antwoord was gewoon de pukcode invoeren en dan de nieuwe pincode.
Graag gedaan Martha, er zijn verschillende manieren om dit te doen, de methode die ik aangaf werkt op ieder toestel zonder problemen. De 2-staps methode is soms verwarrend doordat codes verwisseld worden en dan lukt het niet, bij de PIN is dat niet zo erg, maar 10 maal foute PUK betekent nieuwe simkaart.
Hoi Martha Kooistra,
Wat goed dat Franswon je zo goed heeft geholpen 🙂 Fijn dat het probleem nu opgelost is en dat alles een stuk duidelijker is voor je. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Wat goed dat Franswon je zo goed heeft geholpen 🙂 Fijn dat het probleem nu opgelost is en dat alles een stuk duidelijker is voor je. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.