Skip to main content
Goedendag,



Ik heb vandaag zojuist mijn prepaid simkaart ontvangen in de brievenbus.

Met volle moed, stopte ik deze in mijn telefoon.

Echter, in de brief stond dat ik een mail gehad zou moeten hebben met het nummer en de pincode voor de simkaart daarin.

Deze mail heb ik dus nooit gehad.



Zou dit kunnen zijn inverband met het feit dat ik al een simonly abonement heb lopen bij jullie?

Deze prepaid simkaart is namenlijk voor 2e telefoon, die ik aanzienlijk minder gebruik, vandaar dat ik er graag een prepaid kaart in wil hebben.



Is er iets dat jullie voor mij kunnen betekenen? Is er enige informatie die ik kan verstrekken voor het herkennen van mijn nummer en pincode? (deze ontbreken voor mij dus)
Ben ondertussen telefonisch geholpen, bedankt!
Hoi Sinterklaas (haha),



Welkom op het Simyo Forum!



Wat fijn dat het intussen opgelost is 😃



Laat je het weten als je toch nog een andere vraag hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer