In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat helaas niet in mijn menu
Kunt u deze voor mij activeren?
Mijn simkaartnummer is XXXXXXXX
Met dank.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Wim de Wit,
Welkom op het forum 🙂 Je topic heb ik verplaatst naar het simkaart subforum. Zo is je vraag makkelijker te vinden voor andere gebruikers.
Klopt het dat je gister al je simkaart hebt weten te activeren? Zo ziet het er namelijk wel naar uit. Zou je kunnen aangeven of dat zo is?
Ik hoor graag van je 🙂
Welkom op het forum 🙂 Je topic heb ik verplaatst naar het simkaart subforum. Zo is je vraag makkelijker te vinden voor andere gebruikers.
Klopt het dat je gister al je simkaart hebt weten te activeren? Zo ziet het er namelijk wel naar uit. Zou je kunnen aangeven of dat zo is?
Ik hoor graag van je 🙂
Ik kan de optie Vervangende simkaart activeren niet vinden
Kunt u dat voor mij doen? Zo niet, help
Vr.groeten,
Henk blom
Kunt u dat voor mij doen? Zo niet, help
Vr.groeten,
Henk blom
Hoi Hendrik Blom, welkom op het forum van Simyo!
In je gegevens zie ik dat je hierover ook al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Klopt het dat je vervangende simkaart inmiddels hebt kunnen activeren?
In je gegevens zie ik dat je hierover ook al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Klopt het dat je vervangende simkaart inmiddels hebt kunnen activeren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.