Hoe moet ik mijn vervangende simkaart activeren.
De link naar "activeer simkaart" kan ik niet vinden onder geen enkele tab.
gr Marja
Bladzijde 1 / 1
Hoi MarjaMenge, welkom op het Simyo forum!
Op het moment dat je inlogt, dan hoor je als het goed is een pop-up te zien. Of je kan naar de link "Activeer simkaart" op Mijn Simyo. Ik heb het nu doorgestuurd naar mijn collega's van IT.
Zij gaan handmatig je simkaart activeren. Ik ga er vanuit dat dit niet zolang duurt. Zodra ik een reactie heb, geef ik het natuurlijk aan je door.
Je hoort zo meer van mij 🙂
Op het moment dat je inlogt, dan hoor je als het goed is een pop-up te zien. Of je kan naar de link "Activeer simkaart" op Mijn Simyo. Ik heb het nu doorgestuurd naar mijn collega's van IT.
Zij gaan handmatig je simkaart activeren. Ik ga er vanuit dat dit niet zolang duurt. Zodra ik een reactie heb, geef ik het natuurlijk aan je door.
Je hoort zo meer van mij 🙂
He Naomi,
Thx. Het zal die popupblocker wel zijn.
Meestal zie ik het wel als er een popup wordt geblokkeerd waarna ik hem kan deblokkeren en alsnog de popup zie.
Afgezien daarvan.
Ook zonder popup zou de link bereikbaar moeten zijn.
Op het begeleidende kaartje staat: ga naar het tabblad Simkaart en kies dan Activeer simkaart.
Alleen bestaat het tabblad Simkaart niet. En onder de andere tabbladen kon ik de link Activeer simkaart ook niet vinden.
Ik hoor het wel. In ieder geval bedankt voor de reactie.
gr Marja
Thx. Het zal die popupblocker wel zijn.
Meestal zie ik het wel als er een popup wordt geblokkeerd waarna ik hem kan deblokkeren en alsnog de popup zie.
Afgezien daarvan.
Ook zonder popup zou de link bereikbaar moeten zijn.
Op het begeleidende kaartje staat: ga naar het tabblad Simkaart en kies dan Activeer simkaart.
Alleen bestaat het tabblad Simkaart niet. En onder de andere tabbladen kon ik de link Activeer simkaart ook niet vinden.
Ik hoor het wel. In ieder geval bedankt voor de reactie.
gr Marja
Hoi MarjaMenge,
Goed dat je het aangeeft. Ik heb een reactie terug gekregen van mijn IT collega's. Je nieuwe simkaart is nu geactiveerd 😳 Heb je via je e-mail ook de pin- en pukcode voorbij zien komen? Ook op Mijn Simyo zijn de codes aangepast.
Laat je weten of het is gelukt?
Goed dat je het aangeeft. Ik heb een reactie terug gekregen van mijn IT collega's. Je nieuwe simkaart is nu geactiveerd 😳 Heb je via je e-mail ook de pin- en pukcode voorbij zien komen? Ook op Mijn Simyo zijn de codes aangepast.
Laat je weten of het is gelukt?
He Naomi,
Thx. Ik ga het vanavond proberen.
Email met codes heb ik ook ontvangen.
Je hoort van me als het gelukt is.
gr Marja
Thx. Ik ga het vanavond proberen.
Email met codes heb ik ook ontvangen.
Je hoort van me als het gelukt is.
gr Marja
Gelukt !
gr Marja
gr Marja
Hoi MarjaMenge,
Fijn dat het is gelukt en je de nieuwe simkaart in gebruik kunt nemen! Ik zal het meteen doorgeven aan Naomi 🙂.
Groetjes, Tiury
Fijn dat het is gelukt en je de nieuwe simkaart in gebruik kunt nemen! Ik zal het meteen doorgeven aan Naomi 🙂.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.