Skip to main content
Ik kan niets kiezen bij toegangspunt van mijn nokia lumia 520 om de simkaart te activeren
Ik snap de vraag niet helemaal. Wil je de Simkaart activeren? Of wil je wat anders?
Hoi 091252pep, welkom op het Simyo forum :)



Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat precies je vraag is. Een simkaart activeren doe je via Mijn Simyo. Via toegangspunt op je telefoon pas je je internetinstellingen aan, toch Raytje? Je ontgrendelt je simkaart door de pincode van Mijn Simyo in te voeren vlak nadat je telefoon hierom vraagt.



Mocht je vraag hiermee nog niet zijn beantwoord, verneem ik graag iets meer uitleg van je 🙂.



Groetjes, Tiury
Als het goed is staan de APN instellingen vooraf ingesteld op de Windows Phone toestellen met versie 8.1



Om de juiste te selecteren ga je naar instellingen >>> mobiel netwerk & simkaart >>>> Sim instellingen >>> en bij Profiel van mobiele netwerkverbindingen kies je voor KPN/Hi



Na aanpassen even herstarten. Blijft Windows hè 😛
Hoi Raytje,



Bedankt voor je toevoeging 😃 Hopen dat het nu werkt.



We wachten even of het 091252pep ook is gelukt 😳
Graag gedaan :)



Was erachter gekomen dat je, nadat de APN handmatig is ingevoerd, ook even die stapjes moet volgen en eventueel selecteren. Wil soms voorkomen dat ie niet meteen word gepakt.
Goede aanvulling Raytje 🙂.



Ik ben toch erg benieuwd hoe het er nu voor staat bij 091252pep, dus ik heb even gauw gespiekt. Er is vandaar weer een telefoon gesprek geregistreerd!

Reageer