Skip to main content
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en de oude laten blokkeren maar de nieuwe moet ik activeren bij instellingen en dan bij "activeer je nieuwe simkaart" maar dat staat nergens in mijn scherm. Hoe moet dat nu? groetjes Jet
ik heb het net gedaan dus kan misschien helpen: als je klikt op 'instellingen' dan krijg je een nieuwe scherm met vier taps; je klikt de derde; 'simkaart' en daar zie je alle gegevens van je huidige simkaart maar verder naar beneden de mogelijkheid om je nieuwe te activeren. succes!
Hoi JetW,



Welkom op het forum.



Mooi dat je je vervangende simkaart binnen hebt. Vervelend dat het je niet lukt om 'm te activeren. Lukt het ook niet met de tips van nelle? Verder zou je je cookies en cache kunnen verwijderen en dan zul je het nog eens moeten proberen. Lukt het zo wel?



@nelle Ook jij natuurlijk welkom op het forum en bedankt voor het meedenken. Wat leuk dat je met je eerste post gelijk een andere klant helpt :D



Groetjes,

Caspar
ach ja, als we elkaar al niet kunnen helpen waar moet het dan naar toe met de wereld! haha
Daar heb je gelijk in! Wij waarderen het in ieder geval enorm, nogmaals bedankt :D



Groetjes,

Sean

Reageer