Skip to main content
Hallo, 



Ik heb zojuist een mircosimkaart besteld, wat "ongeveer 2 dagen" zou duren. zouden jullie hier iets specifieker in kunnen zijn? want mocht het 2 dagen duren dan zou ik hem het liefste naar een ander adres willen verzenden. is dit mogelijk? of zou het kunnen zijn dat hij er al morgen is? dan hoeft het adres namelijk niet worden veranderd. 



Met vriendelijke groet, 



Joost
Welkom op het forum JoostD,



Nadat je een vervangende simkaart hebt besteld, ontvang je de simkaart binnen 2 werkdagen. Aangezien jij de simkaart op 15/8 hebt besteld, kun je er van uit gaan dat je de simkaart morgen ontvangt. Het is niet meer mogelijk om de simkaart naar een ander adres te sturen.



Groetjes,



Alex
Welkom op het forum JoostD,



Nadat je een vervangende simkaart hebt besteld, ontvang je de simkaart binnen 2 werkdagen. Aangezien jij de simkaart op 15/8 hebt besteld, kun je er van uit gaan dat je de simkaart morgen ontvangt. Het is niet meer mogelijk om de simkaart naar een ander adres te sturen.



Groetjes,



Alex





Oke! Dank je wel voor je reactie!

groetjes
ik heb mijn simkaart 20-8  aangevraagd  en het zou 1 a 3 werkdagen duren nou heb ik hem vandaag nog niet ontvangen. weet u waneer ik hem ontvang?.
Beste Melissa,



Welkom op het forum!

Kan je mij per privé bericht van het telefoonummer van Simyo voorzien en de adres gegevens waar je de simkaart hebt besteld.
Hallo Simyo,



Ik heb maandagavond een nieuwe simkaart besteld, maar heb hem helaas nog steeds niet ontvangen. Het is inmiddels al zaterdag. Zou u mij kunnen vertellen of hij wel verzonden Is?



Alvast bedankt.
Hoi Priscilla,



Welkom op het Simyo Forum.

Allereerst kijk ik 2 jaar terug. Had je niet beter een nieuw topic kunnen aanmaken?



Ik raad je aan, indien je hem aan het einde van de dag nog niet hebt, maandag te bellen met Simyo.

Helaas is het weekend en dan is er niemand aanwezig.



Nog even geduld dus!
Hoi Priscilla,



Welkom op het forum.



Jammer om te horen dat je nieuwe simkaart niet voor het weekend binnen had.



Normaal gesproken heb je na aanvraag de nieuwe simkaart binnen 3 werkdagen in huis. Het ziet het er naar uit dat er een vertraging is met het leveren van je simkaart. Excuses hiervoor. Bellen met de klantenservice, zoals maikel.twinnie hierboven voorstelt, is niet nodig. Zij kunnen de bestelling helaas niet bespoedigen. Ik zou je willen aanraden om je post van morgen af te wachten.



Laat je ons weten als je de simkaart binnen hebt?





@maikel.twinnie, bedankt voor het meedenken.

Reageer