Hoe lang duurt het voordat een nieuwe simkaart actief wordt?
Ik heb een uur geleden mijn Nano sim geactiveerd, maar de oude sim blijft actief.
De telefoon heb ik al meerdere malen herstart.
Bladzijde 1 / 1
Hoi retge, welkom op het forum van Simyo :)
In je gegevens zie ik dat je afgelopen weekend hierover mailcontact hebt gehad en vanmorgen ook telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice.
Inmiddels heeft onze IT afdeling je simkaart voor je geactiveerd en heb je zojuist het mailtje met je pin- en pukcode ontvangen en zal je simkaart werken. Klopt dat?
In je gegevens zie ik dat je afgelopen weekend hierover mailcontact hebt gehad en vanmorgen ook telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice.
Inmiddels heeft onze IT afdeling je simkaart voor je geactiveerd en heb je zojuist het mailtje met je pin- en pukcode ontvangen en zal je simkaart werken. Klopt dat?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.