Hallo!
Ik heb vandaag m'n vervangende simkaart ontvangen (had een verkeerde besteld). Nu probeer ik hem te activeren maar het lukt niet, ik heb nog maar 5 PUK pogingen. Kan iemand mij zsm helpen? Ik kan nu niet bellen.
Veel dank!
Jo2011
Bladzijde 1 / 1
Kan iemand mij aub helpen? Ik krijg een standaardmail terug met pincode en pukcode (die had ik al gevonden en geprobeerd). Het wil maar niet lukken, ik heb nog 5 pogingen om m'n puk code in te voeren.
Heb je je telefoon al eens helemaal uit- en weer aangezet?
Dat kan helpen.
Als dat niet helpt zal een moderator iets moeten doen ben ik bang.
Houd moed.
Dat kan helpen.
Als dat niet helpt zal een moderator iets moeten doen ben ik bang.
Houd moed.
Hoi Jo2011,
Welkom op het forum en erg vervelend dat je codes het niet deden.
Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Simkaart. Zo kunnen andere forumleden met dezelfde vraag ook makkelijk hun antwoord vinden.
Ik heb je aansluiting bekeken en als het goed is werkt je simkaart nu naar behoren. Je hebt ook intussen ermee kunnen bellen. Heeft de tip van koorelle geholpen? Of lag het aan iets anders?
Heb je je telefoon al eens helemaal uit- en weer aangezet?
Dat kan helpen.
@koorelle, bedankt voor het meedenken 🙂
Welkom op het forum en erg vervelend dat je codes het niet deden.
Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Simkaart. Zo kunnen andere forumleden met dezelfde vraag ook makkelijk hun antwoord vinden.
Ik heb je aansluiting bekeken en als het goed is werkt je simkaart nu naar behoren. Je hebt ook intussen ermee kunnen bellen. Heeft de tip van koorelle geholpen? Of lag het aan iets anders?
Dat kan helpen.
@koorelle, bedankt voor het meedenken 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.