.

Beantwoord

Hoe krijg ik mijn contacten op mijn nieuwe simkaart?

  • 1 March 2016
  • 4 reacties
  • 1013 Bekeken

Hoe zet ik mijn contacten over van mijn oude simkaeet op mijn nieuwe simkaart. Heb nl. een nieuwe telefoon gekocht met nieuw simkaart
icon

Beste antwoord door Angelica 2 March 2016, 11:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Quinnbike,

Welkom om forum van Simyo.

Om het overzicht voor alle forumgebruikers te bewaren, heb ik je vraag verplaatst naar het subforum 'Simkaart'.

Als je contacten op je oude simkaart staan, kan je deze in je nieuwe telefoon steken. Je kan dan je contacten kopiëren naar je telefoon. Als je de oude simkaart er dan uithaalt en de nieuwe erin doet, kan je je contacten weer kopiëren naar je nieuwe simkaart. Je kan ook je contacten online opslaan. Dan hoef je ze alleen te importeren. Misschien nog wel handiger! 😳 Wat voor telefoon heb je?

Groetjes, Angelica
Reputatie 7
Badge +9
Uhm....contacten in het geheugen van je oude telefoon overzetten. Oude simkaart uit je oude foon halen en de nieuwe simkaart erin. Contacten overzetten op je nieuwe simkaart en die in je nieuwe foon stoppen.
Of.....oude simkaart in je nieuwe foon en contacten overzetten naar je foon en vervolgens nieuwe simkaart in je nieuwe foon en overzetten.
Ik zou voor het laatste gaan en misschien moet je gebruik maken van een simkaart adapter als je verschillende formaten simkaarten hebt.
Reputatie 7
Badge +9
Haha...zie een crosspost met Angelica. Boodschap is hetzelfde. 😃
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Quinnbike,

Is het al gelukt met het overzetten van je contacten?

@ de leon, er zaten maar vijf minuten tussen jullie posts haha dus het was inderdaad een crosspost 😛 Toch heel erg bedankt!!!

Groetjes, Caspar

Reageer