Skip to main content
Hallo,

Ik heb een nieuwe telefoon en heb daarvoor een micro simkaart nodig. Ik weet hoe ik die kan aanvragen, maar al mijn contactpersonen staan op mijn oude simkaart en niet op mijn telefoon. Komen die dan ook op de nieuwe sim te staan of moet ik ze eerst op mijn telefoon zetten?

Alvast bedankt!

Groetjes

Juul
Nee, die komen niet op jouw nieuwe simkaart. Je moet ze van sim naar telefoon overzetten, zodat als je een nieuwe simkaart hebt, je contacten aanwezig zijn.
Nee, die komen niet op jouw nieuwe simkaart. Je moet ze van sim naar telefoon overzetten, zodat als je een nieuwe simkaart hebt, je contacten aanwezig zijn.



Hoi Juul77,



Welkom op het forum :)

Dat klopt wat Maartje88 zegt (bedankt daarvoor, Maartje 🙂 ).

Als je een vervangende simkaart bestelt, komen daar wel alle gegevens van je aansluiting op te staan. Maar je contacten staan op de kaart zelf, en ben je dus kwijt als je een nieuwe simkaart in gebruik neemt.

Je kunt ze dus op de telefoon kopiëren, of op je PC zetten als dat mogelijk is met je huidige toestel en dan weer op de nieuwe importeren.

Als je de toesteltypes hier kunt vermelden hebben mensen misschien nog handiger tips :)



Laat je dat nog even weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer