Skip to main content
Geen resultaat voor de zoekterm 'hoi Simyo ik heb een nieuwe telefoon er daar moet een microsim in hoe kan ik die verkrijgen'.
Hoi wilma kemper,



Welkom op het Simyo forum.



De moderne sim-kaarten zijn 3 in 1, je kunt het gewenste formaat er dus uitdrukken.

Een oudere sim-kaart kan uitgeknipt worden, dit heeft wel een klein risico, je kunt dat beter in een telefoonwinkel doen dan zelf experimenteren.

Wil je geen risico lopen dan kan je via 'Mijn Simyo' op de website een vervangende sim-kaart bestellen.
Ik heb een oude simkaart en heb een mailtje gestuurd dat ik graag een nieuwe wil ontvangen.

bedankt voor je reactie
Hoi wilma kemper, welkom op het Simyo forum!



Fijn dat franswon al iets heeft verteld, dankjewel franswon!

De moderne sim-kaarten zijn 3 in 1, je kunt het gewenste formaat er dus uitdrukken.

Een oudere sim-kaart kan uitgeknipt worden, dit heeft wel een klein risico, je kunt dat beter in een telefoonwinkel doen dan zelf experimenteren.

Wil je geen risico lopen dan kan je via 'Mijn Simyo' op de website een vervangende sim-kaart bestellen.




Zo'n nieuwe simkaart kun je op Mijn Simyo bestellen onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Je betaalt hier € 5 voor en ontvangt deze binnen drie werkdagen.



Geef je door of het lukt? 🙂

Reageer