Skip to main content
Ik heb een nieuwe telefoon, iPhone5S. Moet ik een nieuwe simkaart bestellen want de huidige simkaart past niet?
Als je vorige toestel een micro sim gebruikte... iPhone5S heeft nano sim nodig. Dus als je niet juiste formaat uit de simkaart kunt drukken: ja, nieuwe sim nodig.
Ik bestel een nieuwe simkaart maar ontvang ik dan ook een nano sim? Of kan ik ergens aangeven of ik een nano sim wil bestellen?

Dank voor je reactie.
Je krijgt een 3 in 1 simkaart. Het juiste formaat kun je eruit drukken..
Als je nieuwe sim besteld kun je de juiste maat er uit drukken. Geen zorgen dus. Je nieuwe sim is normale maat/micro/nano dus past altijd.
Dank voor je snelle reactie Raytje! Geweldig forum!
RR328 dank wederom voor je snelle reactie! Geweldig forum!
Voor de beeldvorming, zie: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-voor-simkaart-heb-ik-nodig-45
Hoi Camnacol,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! 🙂 In de iPhone 5S past inderdaad een nano-simkaart. Je kunt deze bestellen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Instellingen > Simkaart. De simkaart die je bestelt kost € 5, en bevat alle formaten: een reguliere, een micro en een nano-simkaart. Zoals iedereen hierboven al gezegd heeft, zit je dus helemaal goed dan!



Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?



@ RR328, Raytje en RicoK: Dank voor de reacties/antwoorden! :)



Groetjes,

Jihane

Reageer