Skip to main content
Me oude telefoon iphone 5 is in de zee gevallen dus kon ik nooit meer bij ... Nu eeen nieuw los toestel gekocht iphone 6 wil graaag wel weer een sim kaart van jullie met me eigen nummer nummer behoud struren. Jullie die op of moet ik die afhalen ergens ???? Dat is mijn vraaag ik wil ook mijn bundmel verlengen en upgraden naaar dat doe ik zelf wel als ik hem binnen heb... Hooop dat me vraG. Snel beantwoord wordt want regele nu alles via mijn ipad en hoopp snel amtwoordt te krijgen van jullie kant...





BVD

Hoogachtend,

Nard Knol
Via Mijn Simyo kun je een vervangende simkaart aanvragen. Kost 5 euro en maak je geen zorgen over nummerbehoud, je houdt gewoon hetzelfde nummer.
Beste Nard Knol,

Ter aanvulling; je krijgt een 3 in 1 simkaart. Daar kan je de nano versie uitdrukken. Duurt na bestelling ongeveer 2 werkdagen voordat je 'm binnen hebt.

Blijf vervolgens met die nano en je nieuwe iPhone 6 wel uit de buurt van de zee. 😛 Te zien aan je tekstverwerking heb je nog steeds de bibbers in je vingers na het incident..:D
Zat de iPhone 5 in een waterdicht hoesje? Om te voorkomen dat vissen die het ding vinden op jouw kosten naar een verre oceaan aan de andere kant van de wereld gaan bellen zou je de simkaart kunnen blokkeren. Maar omdat vissen over het algemeen niet weten hoe je een iPhone moet bedienen is dit wellicht niet echt nodig.
Er is nog hoop voor de TS. :D




wil graaag wel weer een sim kaart van jullie met me eigen nummer nummer behoud struren. Jullie die op of moet ik die afhalen ergens ????





BVD

Hoogachtend,

Nard Knol


De simkaart ontvang je via de post.



Friesian
Hoi Nard Knol 1989, welkom op ons forum!



In je gegevens zie ik dat je de het van Scotsman al hebt opgevolgd :)

Wanneer je je simkaart binnen binnen hebt, kun je verder met de aanvulling van de leon :p



Ben je zo goed geholpen?





Scotsman, de leon en Friesian; dank!

Reageer