Skip to main content
In mijn nieuwe Galaxy S7 past alleen een nano-card. Hoe kom ik hieraan? Ik heb een abonnement bij Simyo met een klein simkaartje maar dat past niet in de houder..
Je kunt een 3 in 1 simkaart, een vervangende simkaart bestellen via mijn simyo. Kosten 5 eur, controleer wel even de adresgegevens. Kosten worden verrekend via beltegoed of factuurmatig. Bij jou factuurmatig.



Klik -> HIER



Info vervangende simkaart.
Om hier even op in te haken, mijn simyo kaart is GEEN nano kaart, er valt niets te drukken uit de micro kaart, ik heb het ook vergeleken met de simkaart van mijn man, we hebben beiden al een aantal jaren een micro kaart maar ook bij hem is daar geen nano kaart van te maken !
Dan hebben jullie een oude Simkaart. De huidige simkaarten zijn 3in1.. Dus alle 3 de formaten die voorkomen.



Je besteld dus geen NANO of Micro maar een simkaart die altijd de juiste maat heeft.
Dan hoop ik voor Simyo dat ze me GRATIS een 3 in 1 geven 🙂
Hoi PW van Eijk,



Welkom op het Simyo forum! :)



Wat leuk dat je een nieuwe Samsung Galaxy S7 hebt! Hier heb je inderdaad een nano simkaart voor nodig. Je kunt een nieuwe simkaart bestellen op Mijn Simyo, onder het kopje Instellingen > Simkaart. Binnen 3 dagen heb je dan een 3-in-1 simkaart thuis. Je kunt de nano maat hieruit drukken. De kosten van een nieuwe simkaart zijn € 5,00. Dit wordt toegevoegd aan je factuur, of van je beltegoed afgehaald. Ik zie dat het inmiddels gelukt is om een nieuwe simkaart te bestellen, heel fijn :)



@rubywu We versturen sinds ongeveer een jaar / anderhalf jaar de 3-in-1 simkaart. Als je nog een oudere simkaart hebt, kun je inderdaad de nano versie hier niet uitdrukken. Als jij ook een nano simkaart nodig hebt, kun je ook een nieuwe simkaart bestellen via Mijn Simyo.



Als hier nog vragen over zijn, laten jullie dit dan weten?



Groetjes,

Samantha

Reageer