.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een microsim?

  • 14 October 2013
  • 5 reacties
  • 541 Bekeken

Hierover staat het volgende op de website:

'Standaard simkaart en micro simkaart
Simyo levert standaard een combi simkaart. Dit is een reguliere simkaart én micro sim in één. Je kunt de micro sim er eenvoudig uitdrukken om deze in je smartphone te gebruiken.'

Misschien is mijn simkaart ouder dan de introductie van deze combikaart. Want volgens mij valt er niets uit te drukken. Hoe krijg ik nu toch zo snel mogelijk een Usim-kaart met mijn eigen nummer voor mijn nieuwe smartphone?
icon

Beste antwoord door RicoK 14 October 2013, 21:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Door via je Mijn Simyo een vervangende simkaart aan te vragen.
Badge +8
Hierover staat het volgende op de website:

'Standaard simkaart en micro simkaart
Simyo levert standaard een combi simkaart. Dit is een reguliere simkaart én micro sim in één. Je kunt de micro sim er eenvoudig uitdrukken om deze in je smartphone te gebruiken.'

Misschien is mijn simkaart ouder dan de introductie van deze combikaart. Want volgens mij valt er niets uit te drukken. Hoe krijg ik nu toch zo snel mogelijk een Usim-kaart met mijn eigen nummer voor mijn nieuwe smartphone?


Hoi Brune,

Inderdaad, toen jij in 2010 klant werd, verstuurden we nog gewone simkaarten. Ik zie dat je inmiddels met het antwoord van RicoK al gevonden hebt hoe je een micro sim kon aanvragen. Die is vanmorgen verstuurd, dus heb je morgen of overmorgen in huis :)
Veel plezier met je nieuwe smartphone 🆒
Laat je even weten of alles goed gaat met het in gebruik nemen?

Groetjes,
Charlene
Het ging prima met het in gebruik nemen. Ten eerste was de nieuwe simkaart mooi op tijd bezorgd. De bijgevoegde instructie is duidelijk. Na een paar minuten kon ik mijn nieuwe smartphone in gebruik nemen.:D

Groeten,

Brune
Badge +1
Je had zelf ook nog kunnen hobbiën ;)

Toevallig gister even gedaan met behulp van dit document.

http://www.thechinacellphone.com/micro_sim_template.pdf
(pdf-alert)

Alsof ik weer in de kleuterschool zat, maar t werkte wel.
Badge +8
Het ging prima met het in gebruik nemen. Ten eerste was de nieuwe simkaart mooi op tijd bezorgd. De bijgevoegde instructie is duidelijk. Na een paar minuten kon ik mijn nieuwe smartphone in gebruik nemen.:D

Groeten,

Brune


Hoi Brune,

Fijn om te horen dat het zo goed verliep allemaal. Dat is de bedoeling. 🙂 Veel plezier met je smartphone.

Groetjes,
Charlene

Je had zelf ook nog kunnen hobbiën ;)

Toevallig gister even gedaan met behulp van dit document.

http://www.thechinacellphone.com/micro_sim_template.pdf
(pdf-alert)

Alsof ik weer in de kleuterschool zat, maar t werkte wel.


Leuk documentje, ik sla hem op. 🆒

Reageer