Skip to main content
Vandaag gaat mijn nummerbhoud is. bnu blijkt de geleverde simkaart te groot, geen micro.

Hoe kom ik zsm aan een micro simkaart?



Dank voor de reacties.
Vandaag gaat mijn nummerbhoud is. bnu blijkt de geleverde simkaart te groot, geen micro.

Hoe kom ik zsm aan een micro simkaart?



Dank voor de reacties.



Er zijn 2 opties.


  1. De snelste methode is laten knippen van je huidige sim bij een telecomspeciaalzaak, de provider raad dat niet aan.(is op eigen risico)
  2. Nieuwe trio-sim. (Bestaat uit van groot naar klein....standaard, micro en nano. 

Voorzichtig met de juiste sim uitdrukken fingerspitzengefühl.)



Een moderator zal met je contact opnemen, daar zou ik als paerdjuh op wachten.:)





Groet,

Friesian
Hoi Lommel, welkom op het Simyo forum!



Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Simkaart.



In je gegevens zie ik dat je hier gisteren ook al even contact over hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Er is al een nieuwe 3-in-1 simkaart naar je onderweg :o



Máár... Wat ik me afvraag is het volgende:

Je hebt twee maandjes geleden besteld, toen werden er al standaard 3-in-1 simkaart verstuurd in plaats van de oude combi (2-in-1) simkaart. Daar zat al een micro sim in, die je nodig hebt.

Dit zou betekenen dat je per ongeluk een heel oude, grote simkaart hebt gekregen.



Zou je me een plezier kunnen doen en een fotootje maken van de simkaart die je gekregen had. Als er iets fout gaat moeten we dat namelijk wel kunnen herstellen.





@Friesian, dank je voor de hulp, maar optie 1 raden we liever niet aan.

Reageer