.

Beantwoord

Hoe kom ik aan een 3-in-1 simkaart?

  • 17 April 2015
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Ik wil als bestaande klant graag een 3-in-1 simkaart bestellen. Wanneer ik echter naar "Mijn instellingen & simkaart" => "Aanvraag vervangende simkaart" surf moet ik een keuze maken tussen een normale, micro of nano simkaart. Waar kan ik de "3-in-1" optie vinden?
icon

Beste antwoord door MichD 17 April 2015, 17:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Karox,

Als eerste welkom op het forum van Simyo!

Ten tweede zal ik je vraag gaan beantwoorden, zodat het je duidelijk wordt hoe je in het bezit komt van een 3-in-1 simkaart.

Dat er op "mijn Simyo" nog een keuze staat voor welke simkaart je wilt ontvangen, is een fout alwaar Simyo inmiddels mee bezig is om dit te verhelpen.
Simyo geeft nog alleen 3-in-1 simkaarten uit, en dus geen losse simkaart naar grootte (normaal, micro of nano), zoals nu nog wordt vermeld binnen mijn Simyo.

Het maakt dus niets uit welke grootte je nu selecteert, want in alle drie de gevallen krijg je automatisch een 3-in-1 simkaart thuis gestuurd.
Zodra de vernieuwde "mijn Simyo" gelanceerd gaat worden (want daar zijn ze bij Simyo momenteel druk mee bezig), zal deze fout eruit zijn gehaald, en kun je alleen nog de 3-in-1 simkaart aanvragen.

Dus je kunt met een gerust hart een vervangende simkaart gaan bestellen!
En wees niet ongerust, je krijgt echt automatisch een 3-in-1 simkaart thuis gestuurd.

Wens je een fijn weekend!
Een heel duidelijk antwoord, dankjewel MichD.

Fijn weekend!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi KaRox, welkom op het forum :)

Fijn dat MichD je zo snel heeft kunnen helpen. (Dank daarvoor, MichD!)

Het 'probleem' zit 'm er een beetje in, dat het bestelproces voor simkaarten een stukje van onze website is waar we niet zo vaak updates kunnen uitvoeren.
Gelukkig is alles duidelijk nu 🙂

Reageer