Skip to main content

.

Hallo, ik ben afgelopen week overgestapt naar Simyo. En heb een nieuwe simkaart ontvangen. Vanavond wilde ik hem opnieuw opstarten, maar de pincode die ik had, bleek niet de juiste.

Ook heb ik al 4 x 0 geprobeerd, maar helaas dat werkte niet. Ik kan niet bellen of appen. Wat moet ik doen om de juiste code te krijgen?



Met vriendelijke groet,



Gustin81
Hoi Gustin81,



Welkom bij Simyo en op het Simyo Forum 😃.



Vreemd dat de pincode niet geaccepteerd wordt:?. Op 11 december heb je om 10:23 een mailtje gehad met je nieuwe pin- en pukcode. Het kan zijn dat deze mail in je spambox terecht gekomen is. Als je de mail niet kunt vinden, dan vind je de pincode ook op Mijn Simyo. Onder Instellingen > Simkaart staan de codes 🙂.



Mocht de pincode alsnog niet geaccepteerd worden, dan helpt het vaak om de simkaart in een andere telefoon te plaatsen. Als je dan de pincode invoert, wordt deze wel geaccepteerd.



Laat je me even weten of het gelukt is?



Groetjes,

Estelle

Reageer