Skip to main content

.

Mijn dochter heeft vandaag een nieuwe telefoon gekocht. Op haar oude telefoon had ze geen sim-pin ingesteld, waardoor ik net probeerde via mijnsimyo haar pincode op te zoeken. Na aanvragen van een nieuw wachtwoord (want ook die wisten we niet meer) kreeg ik een foutmelding bij inloggen. Het nummer zou niet in werking zijn. 

Ik probeerde haar vervolgens te bellen, maar krijg ineens de buiten gebruik toon. 

Het gaat om het nummer waarmee ik dit account aangemaakt heb. (Ook haar naam als gebruikersnaam ingesteld) 

Alvast bedankt!

Hoi Iris Hofstra,

 

Welkom op het Forum!

 

Ik heb gelijk meegekeken naar de aansluiting, ik zie dat alles gewoon actief is en zou moeten werken. De reden waarom je haar niet kan bereiken als je haar belt is omdat de simkaart momenteel niet verbonden is met het netwerk omdat deze om de pincode vraagt. Ik zie wel dat het mailadres wat je hebt ingevuld bij het forum account anders is dan die bij Mijn Simyo. Krijg je wel een nieuw wachtwoord binnen? 

 

Groetjes,

Daisy


Reageer