Skip to main content

.

al 3 dagen geblokkerd.zonder reden zelfs met nieuwe simkaart  .telefoon is oke
administratieve redenen?Wat is dit nu.betaal automatisch
Hallo yvonne53.



Heb je al gekeken op Mijn Simyo?

Ergens moet een verklaring zijn te vinden.



w8 anders op reactie van moderator. 



Groet,

Friesian
Hoi Yvonne53,



Welkom op het forum :)



Ik zie dat je vandaag ook al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Ik geef je graag nog schriftelijk een toelichting.



Je bent inmiddels weer aangesloten dus je zou nu weer moeten kunnen bellen en gebeld kunnen worden, klopt dat? Op 24-05-2014 is je simkaart om een onbekende reden geblokkeerd geraakt. Dit lijkt op een technische hapering en is een fout vanuit Simyo. Ik wil je hiervoor graag excuses aanbieden.



Omdat je een aantal dagen onterecht afgesloten bent geweest, heb ik voor de vervangende simkaart een coulance uitgevoerd. Die heb je nu dus gratis van ons 🙂 Je kunt de verrekening terugzien op de factuur van mei, deze zal op de derde donderdag van de maand online komen te staan. Hopelijk ben je daar blij mee?



Zou je nog willen laten weten of je inmiddels weer kunt bellen?

Reageer