Skip to main content
ik ben van een nokia telefoon overgegaan naar een samsung galaxy telefoon. ik heb een nieuwe simkaart gekregen met hetzelfde telefoonnummer, nu wil ik de telefoonnummers op de samsung overzetten maar weet niet hoe dat moet. iemand een oplossing?
Kun je wat meer info geven ........ type nokia en samsung galaxy?



Staan de contacten opgeslagen op de Nokia of oude simkaart? Kijk eens of je de contacten kunt kopiëren van oude sim naar de Nokia.

Daarna nieuwe sim in nokia plaatsen. Contacten kopiëren naar deze simkaart. Daarna in de samsung plaatsen...



Laat ff weten of het duidelijk is en werkt.

Suuk6



Friesian.
hallo, bedankt voor de reactie, het probleem is alleen dat in de nokia een mini simkaart zit en in de samsung een grote.

ik heb het dus maar handmatig ingevoerd.
Hoi Senior65,



Als je een back-up maakt van je Nokia kan je met het programma Noki http://noki.soft112.com/ vrijwel alles uit de back-up halen, niet alleen contacten!, je kan deze converteren naar tekstbestanden die je weer gemakkelijk naar een andere telefoon kunt overzetten.
hallo,

bedankt voor de reactie, ik heb geprobeerd om noki.soft112.com te downloaden maar krjjg een pop-up om dit bestand niet te downloaden. is dit een onveilige website??
Hoi,



Ik heb dit programma altijd zonder problemen gebruikt, ook geen virusmelding o.i.d.
Hoi senior65,



Dat kan soms lastig zijn, om de nummers over te zetten.



Is het je al gelukt om het bestand te downloaden en om alles uit je back up te halen? Ik hoop goed nieuws van je te krijgen!



@Friesian en franswon, bedankt mannen!



Groetjes,

Caspar

Reageer