Skip to main content

.

Hallo,

ik ben reeds een bestaande abonnee van Simyo.

Nu heb ik een extra e-sim parepaid kaart aangeschaft die ik met de Simyo app moet activeren maar ik heb al een Simyo app op mijn toestel die voor mijn gewone abonnement gebruik.

Hoe nu verder, ik kan geen twee dezelfde apps om mijn toestel installeren?

Tik in de app op je naam en dan Account toevoegen om een tweede account aan te maken.

Tik in de app op je naam en dan Account toevoegen om een tweede account aan te maken.

Geprobeerd maar is geen oplossing want als ik het nieuwe nummer (prepaid e-sim) toevoeg dan moet ik dit verzoek accepteren in de mijn simyo app waar dit nummer al op geregisteerd staat. En dat kan niet want ik heb geen tweede app waar ik dit nummer op staat.

Ik denk niet dat men bij Simyo er rekening mee gehouden heeft dat iemand twee Simyo esim kaarten op hetzelfde toestel wil installeren. Lijkt mij ook niet dat veel mensen dit zullen doen.

Ik denk niet dat men bij Simyo er rekening mee gehouden heeft dat iemand twee Simyo esim kaarten op hetzelfde toestel wil installeren. Lijkt mij ook niet dat veel mensen dit zullen doen.

Je hebt gelijk, maar het geen ondenkbaar scenario. Had makkelijk opgelost kunnen worden door met QR codes voor e-sim te werken.

Ik heb het nu opgelost door de huidige app te verwijderen en opnieuw te installeren zodat ik de e-sim kan activeren. Nu kon ik het verzoek van de beheerder die ik in de eerdere app had gestuurd om als beheerder te fungeren accepteren. Vervolgens weer de app verwijderen en geinstalleerd met met mijn oude nummer, waarbij ik nu ook beheerder ben van tweede (e-sim) nummer.

Een beetje omslachtig maar het werkt 🙄

Hoi @beo59,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat het inmiddels is opgelost! Inderdaad wel met een omweg.. 

Ik zal dit intern voorleggen bij de afdeling die hierover gaat, wellicht dat er in de toekomst een makkelijkere optie hiervoor kan komen 😊.

Bedankt voor jullie reacties! @Ron H @Hsd 

Groetjes.
Amy

Reageer