Skip to main content
Geachte lezer,



Mijn vervangende simkaart heb een half jaar geleden ontvangen, maar nooit geactiveert. Nu ben ik deze kwijt en wil ik een nieuwe aanvragen. Dit lijkt echter niet te kunnen omdat de kaart geblokkeerd is. Wat moet ik doen.



Aangezien mijn werktelefoon weg is (andere baan) heb ik dit nummer nodig!



Bedankt, Wouter
Hoi wouterwouter, welkom op ons forum!



Ik heb je topic met jouw vraag even in het subforum Simkaart gezet. Dat houdt het forum wat overzichtelijker.



In je gegevens zie ik dat je hierover eerder vandaag al contact hebt gehad met onze klantenservice. Je oude simkaart is geactiveerd en een nieuwe is naar je onderweg :)



Dan rest mij nu enkel nog jou een extragratis goeie tip te geven:

Pas op Mijn Simyo je bundel aan naar de bundel die je al hebt. Klinkt raar, maar dat levert je €2 prijsvoordeel op. Of €3, als je meteen verlengt met een jaar 😉
Bedankt Ernst, je collega Mazher  had mij al fantastisch geholpen. Bedankt!
Hoi wouterwouter,



Leuk dat je laat weten dat het al geregeld is.



Graag gedaan, ook namens -Ernst en Mazher 🙂

Reageer