Skip to main content

.

Beste allen,



Onlangs heb ik een nieuwe simkaart besteld (ivm een nieuwe telefoon). Nu is deze vandaag binnen gekomen met een beschrijving hoe ik deze kan activeren. Echter staat er geen activatie-mogelijkheid op de website zoals in de beschrijving staat.

De simkaart wordt al wel op de telefoon herkent, maar ik heb de juiste pin-en puk code niet (de oude staan nog weergegeven op de website, ook na het uitloggen en 10 minuten wachten).

Kan iemand mij hier mee verder helpen?
Hoi Richard,



Welkom op het Simyo Forum! Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Uiteraard wil je die dan wel snel kunnen gaan gebruiken.



Wat onhandig dat het niet direct gelukt is om je nieuwe simkaart te activeren. Ik zie dat je eerder vandaag telefonisch contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat je simkaart inmiddels is geactiveerd. We hebben je per e-mail de nieuwe pin- en pukcode verzonden. Ook zijn deze nu te zien op Mijn Simyo via Instellingen > Simkaart.



Laat je het me weten of alles nu werkt of als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Els

Reageer