Hoi! Ik heb een nieuwe iphone. Ik ga van 4S naar SE. Maar hoe kom ik aan een nieuwe simkaart (nano-sim)
Bladzijde 1 / 1
Die kun je bestellen via je MijnSimyo - instellingen - simkaart.
Kosten zijn 5 euro, levertijd ongeveer 3 werkdagen.
Na ontvangst de simkaart activeren op je MijnSimyo - instellingen - simkaart.
Check wel eerst of er contacten staan op je huidige sim. Indien ja, zet deze even op je telefoon.
Kosten zijn 5 euro, levertijd ongeveer 3 werkdagen.
Na ontvangst de simkaart activeren op je MijnSimyo - instellingen - simkaart.
Check wel eerst of er contacten staan op je huidige sim. Indien ja, zet deze even op je telefoon.
Hey KaNo,
Als je een kleinere sim nodig hebt kun je dat als je een beetje handig bent ook zelf doen.
Dit kan als je van normale sim naar nano gaat of micro sim naar nano.
Je kunt hem dan zelf bijsnijden, dat moet je wel precies doen en kunnen.
Dan zou je waarschijnlijk de kosten besparen.
Groet Paul.
Als je een kleinere sim nodig hebt kun je dat als je een beetje handig bent ook zelf doen.
Dit kan als je van normale sim naar nano gaat of micro sim naar nano.
Je kunt hem dan zelf bijsnijden, dat moet je wel precies doen en kunnen.
Dan zou je waarschijnlijk de kosten besparen.
Groet Paul.
Hoi KaNo,
Welkom op het forum :D
Zoals je hierboven leest heb je dus twee opties. Of je knipt je simkaart of je bestelt een nieuwe op Mijn Simyo. Aan de laatste optie zitten kosten van € 5,- verbonden. Bij de eerste optie heb je de kans dat het niet lukt en dat je dan met een stukke simkaart opgescheept zit. Dan zou je er alsnog één moeten bestellen en dan ben je ongeveer 2 dagen niet bereikbaar.
Ik raad je daarom aan om gewoon een vervangende simkaart te bestellen, maar de keuze is aan jou!
@Raytje en PaulH, bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum :D
Zoals je hierboven leest heb je dus twee opties. Of je knipt je simkaart of je bestelt een nieuwe op Mijn Simyo. Aan de laatste optie zitten kosten van € 5,- verbonden. Bij de eerste optie heb je de kans dat het niet lukt en dat je dan met een stukke simkaart opgescheept zit. Dan zou je er alsnog één moeten bestellen en dan ben je ongeveer 2 dagen niet bereikbaar.
Ik raad je daarom aan om gewoon een vervangende simkaart te bestellen, maar de keuze is aan jou!
@Raytje en PaulH, bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Caspar
Bedankt! Ik heb zojuist een nieuwe besteld.
Hoi KaNo,
Helemaal goed! Als je nog vragen hebt, weet dan dat wij altijd voor KaNo klaarstaan!
Groetjes,
Ilias
Helemaal goed! Als je nog vragen hebt, weet dan dat wij altijd voor KaNo klaarstaan!
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.