Skip to main content
Hoi,

Hoe kom ik aan mijn simkaart nummer? Ik heb mijn simkaart kleiner geknipt en het nummer is niet meer volledig. Dank!

Barbara
Ik wil ook overstappen, maar de nieuwe provider zegt dat het nummer dat ik heb opgegeven niet correct is. Kan ik het nummer van mijn simkaart krijgen?
Hoi b.vos-sluimers en maartenadriaan, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer dat jullie beide gaan overstappen naar een nieuwe provider. Omdat het vaker voorkomt dat klanten hun simkaarten knippen, hebben we deze simkaartnummers op Mijn Simyo toegevoegd. Je kunt 'm vinden op het tabblad Mijn gegevens.



In geval van maartenadriaan zie ik dat je nieuwe provider vandaag een verzoek heeft gestuurd met de juiste gegevens 🙂. Deze aanvraag zou goed gekeurd moeten worden! Hier krijg je binnen enkele dagen bericht over.



Groetjes, Tiury
Beste Tiury,

Ik heb ingelogged in mijn simyo maar ik zie alleen mijn PIN en PUK code staan bij mijn gegevens. groetjes Barbara
Hoi Barbara,



Hmm vervelend. Onze excuses, ik zie nu hoe dat komt. Je hebt nog een 'oude' Tringg aansluiting.



Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen?

Dan kan ik na controle je simkaartnummer toesturen:D
bank: 0***

**** CK

huisnummer *
Hoi b.vos-sluimers,



Je hebt nu je gegevens openbaar op het forum geplaatst:?

Ook klopt het adres niet. Ik heb een adres in Amsterdam.;)



Ik pas je bericht aan. Kun je mij een privébericht sturen?

Dit doe je door eerst op mijn avatar te klikken.

Reageer