.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn simkaart blokkeren?

  • 3 October 2014
  • 5 reacties
  • 326 Bekeken

Gisteren ben ik mijn telefoon verloren. Om te voorkomen dat de gelukkige vinder ontzettend buiten mijn bundel gaat bellen, lijkt het mij verstandig om mijn account te blokkeren. Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Scotsman 3 October 2014, 14:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Log in op Mijn Simyo en ga naar "Mijn instellingen en simkaart". Daar kan je je simkaart blokkeren.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi EdeLaat,

Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Simkaart subforum verplaatst. Hier kunnen andere bezoekers je vraag wellicht beter vinden :)

Wat ontzettend balen dat je je telefoon bent verloren 😞 Heb je al een nieuwe telefoon op het oog of had je je telefoon goed verzekerd?

Ik zie dat je al hebt met onze klantenservice had gebeld en dat je inmiddels je simkaart al geblokkeerd hebt. Scotsman geeft ook correct aan hoe je dit zelf kunt doen, bedankt daarvoor :)

Je kunt voor € 5,- een vervangende simkaart aanvragen op Mijn Simyo > Mijn instellingen & simkaart. Kies vervolgens 'aanvragen vervangende simkaart'. Je ontvangt de simkaart met 2 werkdagen. Activeer de simkaart op Mijn Simyo, daarna kun je weer bellen en gebeld worden.
Badge
Log in op Mijn Simyo en ga naar "Mijn instellingen en simkaart". Daar kan je je simkaart blokkeren.


Bedoel je dat je bij Mijn Instellingen 

Bellen informatie nummers :uit zet

Bellen in en naar het buitenland :uit zet

Voicemail
Internet op je mobiel - Nederland :uitzet

Internet op je mobiel - buitenland :uitzet

Want ik zie nergens 1 knop: Blokkeren...
Of kijk ik verkeerd?
Reputatie 7
Badge +9
Bedoel je dat je bij MIJN INSTELLINGEN 

Bellen informatie nummers :uit zet

Bellen in en naar het buitenland :uit zet

Voicemail
Internet op je mobiel - Nederland :uitzet

Internet op je mobiel - buitenland :uitzet

Want ik zie nergens 1 knop: BLOKKEREN...
Of kijk ik verkeerd?


Je zou, als het goed is, dit moeten zien:
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Petra J 🙂,

Op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart kan je ook verschillende opties uit- en aanzetten. Je kan dit inderdaad doen bij het kopje Mijn instellingen. Als je je simkaart wilt blokkeren, dan ga je naar het kopje Simkaart. Onder het kopje Simkaart zie je Blokkeer simkaart staan. Scotsman heeft ook een afbeelding toegevoegd. Hierdoor weet je gelijk hoe het op Mijn Simyo staat afgebeeld :o

Laat je ons weten of het lukt?

@Scotsman; bedankt voor je reactie 🙂

Reageer