Skip to main content

.

Ik heb vorige week een nieuwe SIM kaart aangevraagd omdat ik van mobiel ben gewisseld. Alleen kan ik mijn SIM kaart niet activeren. Onder instellingen staat alleen dat ik een nieuwe SIM kaart kan aanvragen, maar dat had ik dus al gedaan. Er staat niet dat ik hem kan activeren. Hoe kan dit opgelost worden?



Bij voorbaat dank!
Kun je met je oude / huidige sim nog bellen? Bel dan 1200 als er haast bij is geboden. Of wacht een moderator a die hier reageert.
Ik zie al 3 meldingen, er lijkt iets niet goed te gaan. Er zal ongetwijfeld gereageerd worden!
Hoi Emma W.



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je geen mogelijkheid had om je simkaart te activeren. Er ging ging gistermiddag iets mis bij onze leverancier, waardoor een aantal simkaarten niet kon worden geactiveerd. Dit was gelukkig van korte duur.



Ik zie dat het activeren inmiddels is gelukt 😃 Werkt je nieuwe simkaart naar behoren?



Groetjes,

Sean



@Ray en Franswon, bedankt heren!

Reageer