hallo,
ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon en heb daarvoor een andere simkaart nodig.
die heb besteld maar hoe activeer ik hem?
groetjes robert
Bladzijde 1 / 1
Lees dit even door; http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-vervangende-simkaart-doet-het-niet-22344816 en dit; http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/simkaart-activeren-waarom-en-hoe-22327151
Hoi robertvos,
Maartje88 heeft je al twee handige links gestuurd. Was er één daarvan van toepassing op jouw situatie? Of kan ik je nog helpen om jouw simkaart geactiveerd te krijgen?
De mogelijkheid zou je moeten kunnen vinden op Mijn Simyo bij Mijn instellingen & Simkaart, onder het kopje Simkaart.
Zie jij die ook staan?
groetjes, Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.