Zodra een simkaart is omgezet tot een eSIM (wat niet automagisch gebeurd door een iPhone!) is de fysieke simkaart niets meer dan een klein en licht papiergewichtje. Je kunt daar letterlijk niets meer mee!
Het enige wat je kunt doen is een vervangende simkaart aanvragen via Mijn Simyo (kosten: 5 euro; PostNL werkt niet gratis. Ook de enveloppen en simkaarten zijn niet gratis). Met het activeren van een vervangende simkaart, wordt de eSIM gedeactiveerd. Je kunt echt maar één actieve simkaart hebben bij een Simyo aansluiting!
Hoi Jackisback,
Welkom op het Simyo forum!
Het is erg begrijpelijk dat je wilt weten hoe je van jouw eSIM aansluiting weer een fysieke aansluiting kan maken! Groentjuh geeft inderdaad al het correcte antwoord en dat is: je kan via Mijn Simyo een vervangende simkaart aanvragen. Deze ligt dan binnen 2 werkdagen op jouw deurmat en hoef je dan alleen nog maar te activeren via Mijn Simyo. Dan krijg je per mail een nieuwe PIN en PUK code toegestuurd.
Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag.
Bedankt Groentjuh!
Groetjes,
Tessanne