Skip to main content

.

Hallo,
Er ging iets mis bij het installeren van de e-sim. Hij gaf steeds aan “geen service”.
Ik heb de telefoon gerestart maar dat hielp niet. 

Daarna heb ik de e-sim verwijderd om deze opnieuw te installeren in de veronderstelling dat dit vanuit de app kon. Dat kan echter niet. Hoe nu verder? Hij zegt in de app “Ga verder met validatie” maar ik heb dus nu helemaal geen sim kaart meer. Ik heb dit ook via Whatsapp lopen maar de reactiesnelheid daar is erg droevig. Ik heb echt dringend mijn nummer nodig dus ben ik benieuwd waar het sneller gaat

Hoi @wimmasker,

Bedankt voor je bericht. Het is enorm druk op verschillende kanalen waardoor het langer kan duren voordat je een reactie krijgt, onze oprechte excuses hiervoor! 

Wat krijg je te zien als je klikt op '’Ga verder met validatie'’? Ik kan namelijk de validatiecode naar je opsturen!

Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde. 

Groetjes,
Amy