Skip to main content

.

ik heb bij het nemen van Simyo gegevens goed ingevuld bij Belsimpel, behalve mijn adres. Dus mijn simkaart is ook naar de verkeerde mensen gestuurd. Kan ik mijn adres veranderen en dan nieuwe simkaart opsturen? Ik ben al naar de mensen adres geweest en die hadden de simkaart al teruggestuurd volgens hun (naamgenoten)

Hoi Onthego,

 

Welkom bij Simyo en op ons forum! 

 

Wat balen dat je simkaart naar het verkeerde adres is gestuurd! Met de inloggegevens die je hebt gehad via de mail kun je inloggen op Mijn Simyo, daar kun je bij Instellingen > Persoonlijke gegevens > eerst jouw adres wijzigen. Zodra je dat hebt gedaan ga je naar Instellingen > simkaart > vervangende simkaart aanvragen en dan ligt er binnen 2 werkdagen een simkaart op de juiste deurmat! 

Mocht je hier nog vragen over hebben, reageer dan gerust op mijn bericht. :)

 

Alvast prettige feestdagen! 

 

Groetjes,

Tessanne 


Reageer