Skip to main content
Hoe kan ik het volledige simkaart nummer van mijn simkaart ontvangen?

Ik wil overstappen naar een andere provider wegens voordeligere tarieven, alleen missen er een aantal nummers bij het simkaartnummer
Hoi sandoz, welkom op het Simyo forum :)



Wat jammer dat je bij ons weggaat. Wanneer je het simkaartnummer nodig hebt, dan kun je deze terugvinden op je Mijn Simyo pagina. Het staat onder het tabblad Mijn gegevens. Ook staat deze op de achterkant van je simkaart. Het Simyo simkaartnummer bestaat uit acht cijfers.



Ik zie dat je ook via Twitter contact met onze klantenservice hebt gehad. Als je naar Ben wilt overstappen, dan komt er inderdaad op hun website een foutmelding. We horen dit de laatste tijd vaker van klanten die willen overstappen naar hun. Je kunt het beste met Ben contact opnemen hoe het komt en hoe ze het voor je kunnen oplossen.



Mag ik vragen wat de reden is dat je wil overstappen? Is er een mogelijkheid dat we je kunnen behouden als klant?
zou kunnen, bij ben krijg ik 1gb voor een lagere prijs als bij simyo

Elke maand kom ik net tekort aan die 500mb



dat is de reden van overstap
Weet wel dat je actietarief bij Ben verloopt zodra je de bundel aanpast.



Als je nu een abonnement met internetbundel afsluit geef ik je extra data cadeau. Bij een 200 MB databundel krijg je 300 MB extra en bij een 500/1000/1500 of 2500 MB databundel krijg je zelfs 500 MB extra! De extra MB krijg je zolang je abonnement loopt, dus ook na afloop van je initiële 1 maand of 24 maanden contractduur. Bij een minuten- en/of internetbundelwijziging vervalt de actie zodra je gewijzigde bundel ingaat.

Hoi sandoz,



Dat is inderdaad een scherpe actie, waar we momenteel niet niet tegenop kunnen boxen 😉. Zolang je inderdaad maar goed de kleine lettertjes hebt bekeken, maar dan moet altijd!



Groetjes, Tiury
hetzelfde geldt bij simyo, ik kan nu ook niks aanpassen, omdat ik anders mijn (nog) lage tarief kwijt ben
Hoi sandoz,



Wij juist geen voorstander van de kleine lettertjes. Alle bundel- en tariefswijzigingen proberen wij duidelijk te communiceren naar onze klanten via e-mail en op de website. Jammer om te horen dat dit een van de redenen is dat je ons gaat verlaten :(



Hopend dat goed is gekomen met je simkaartnummer. Wie weet zien we je weer terug bij Simyo 🙂

Reageer