Beste Simyo,
Ik heb een vervangende nansimkaart aangevraagd en wil deze nu activeren.
Mijn oude simkaart heb ik bij jullie geblokkeerd omdat deze gestolen was.
Maar er staat in de lijst geen tab met kies vervangende simkaart activeren./
Wat te doen, ik hoor dit graag snel.
Groeten Eva Gijbels
Bladzijde 1 / 1
Hoi Eva2013,
Vervelend om te horen dat het niet lukte met het activeren.
Je kan de vervangende simkaart activeren via Mijn Simyo onder het kopje "mijn instellingen & simkaart". Daar zie je vervolgens activeer simkaart staan. Je krijgt dan de mogelijkheid om het simkaartnummer van je nieuwe simkaart in te vullen waarmee het activeren is afgerond.
Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Je simkaart is succesvol geactiveerd.
Klopt het dat je nu gebruik ervan kan maken?
Vervelend om te horen dat het niet lukte met het activeren.
Je kan de vervangende simkaart activeren via Mijn Simyo onder het kopje "mijn instellingen & simkaart". Daar zie je vervolgens activeer simkaart staan. Je krijgt dan de mogelijkheid om het simkaartnummer van je nieuwe simkaart in te vullen waarmee het activeren is afgerond.
Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Je simkaart is succesvol geactiveerd.
Klopt het dat je nu gebruik ervan kan maken?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.