Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een nieuwe simkaart ontvangen?

• March 25, 2026
  • 7 reacties
  • 33 Bekeken

Beste lezer,

ik moet een nieuwe soikaart hebben want de vorige is helaas verloren gegaan

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Friesian

Beste ​@noud03 

Om te beginnen is het verstandig in dit geval om de verloren simkaart te blokkeren via jouw Mijn Simyo (Ik weet niet hoe de simkaart is verloren gegaan. 😉 ) 

Verder kun je via jouw Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen.

*KLIK*

De kosten bedragen €5,- voor een vervangende simkaart. (prepaid→beltegoed - - abonnement → verrekend via factuur) 

7 reacties

• auteur
  • Beginner
  • March 25, 2026

Een spelfout:  simkaart

Friesian
  • Forum Expert
  • antwoord
  • March 25, 2026

Beste ​@noud03 

Om te beginnen is het verstandig in dit geval om de verloren simkaart te blokkeren via jouw Mijn Simyo (Ik weet niet hoe de simkaart is verloren gegaan. 😉 ) 

Verder kun je via jouw Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen.

*KLIK*

De kosten bedragen €5,- voor een vervangende simkaart. (prepaid→beltegoed - - abonnement → verrekend via factuur) 

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • March 26, 2026

Hoi ​@noud03,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat jouw simkaart kwijt is! 

Ik zie dat je van ​@Friesian al de juiste informatie hebt ontvangen hierover 😊.

Laat je ons even weten of het is gelukt? 

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • April 23, 2026

😐De nieuwe titel vind ik geen porem het is bestellen of aanvragen niet ontvangen.

https://mijn.simyo.nl/instellingen/simkaart Deze link gaat niet naar waar een nieuwe simkaart te bestellen is

Friesian
  • Forum Expert
  • April 23, 2026

Beste ​@noud03 

In jouw verhaal gaat het om het bestellen van een vervangende simkaart (voor jouw 06). Dus de link is correct. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • April 23, 2026

😐De nieuwe titel vind ik geen porem het is bestellen of aanvragen niet ontvangen.

https://mijn.simyo.nl/instellingen/simkaart Deze link gaat niet naar waar een nieuwe simkaart te bestellen is

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • April 24, 2026

Hoi ​@noud03,

Bedankt voor je reactie. Wat vind je precies geen porum aan de titel? Voor mij komen deze 3 woorden op hetzelfde neer.

Ik zie dat je van ​@Friesian en ​@XTF al een reactie hebt gekregen wat betreft de link en dat dit de juiste link is. 

Mocht je nog steeds niet lukken dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik stuur dan een nieuwe simkaart naar je op.

Groetjes,
Amy