Skip to main content
Mijn zoon had de kleinste sim voor een s7 maar het toestel is nu kapot. Hij heeft nu samsung galaxy s5neo. Kaart past niet. Hij is ook bij simyo. Kan ik een nieuwe krijgen?
Hallo Fwaage,



Je zoon kan zelf via Mijn Simyo een nieuwe simkaart aanvragen. Als u zijn inloggegevens hebt kunt u dat ook natuurlijk.
Hoi Fwaage,



Welkom op het Simyo Forum! Wat balen dat de telefoon van je zoon kapot is gegaan, gelukkig heeft hij alweer een nieuwe.



Je kunt snel en gemakkelijk een nieuwe simkaart bestellen via Mijn Simyo bij Instellingen > Simkaart. Binnen drie werkdagen ontvang je een 3-in-1-simkaart die je direct kunt activeren via diezelfde pagina op Mijn Simyo. De kosten van een nieuwe simkaart zijn €5,-, na het activeren kun je de gewenste formaat uit de kaart drukken. Mocht je zoon in de toekomst dan weer een nieuwe telefoon krijgen waarbij hij weer een kleiner formaat simkaart nodig heeft, dan kun je gemakkelijk de buitenste rand er af drukken.



Controleer je adresgegevens nog even goed voordat je de nieuwe simkaart aanvraagt. Zo weet je zeker dat je hem zo snel mogelijk zult ontvangen.



Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?



@ Franswon, bedankt voor je input!



Groetjes,

Els

Reageer