.

Beantwoord

Hoe kan ik een nieuwe simkaart bestellen?


Badge
Ik vroeg me af waar ik op deze site een nano-simkaart kan bestellen.

1) Jullie geven aan ''Als je ook graag een nieuwe 3-in-1 simkaart van Simyo wil hebben, log dan in op Mijn Simyo. Kies vervolgens onder het kopje Instellingen - Simkaart voor "Vraag een vervangende simkaart aan". Je krijgt dan de 3-in-1 simkaart toegestuurd.''

Onder dat kopje Simkaart staat: ''Bestel hier een vervangende simkaart''. Ja, waar is hier? Ik zie niet waar ik het nu daadwerkelijk kan aanvragen, omdat er alleen een link over het activeren ervan staat.

2) Op het forum gezocht, vind ik dit: ''
Er is een speciaal bestelformulier online gezet voor klanten die een nano simkaart willen bestellen. Het bestelformulier is te vinden via: www.simyo.nl/nanosim/aanvragen''
Als je dan op die link klikt kom je weer uit in datzelfde topic op het forum....

3) Oké, volgende poging: ''Simyo levert altijd een zogenaamde 3-in-1 simkaart.''
Probeer die te bestellen, moet ik een heel abonnement samenstellen terwijl ik al klant bij jullie ben. Onderaan staat: ''Als bestaande klant'', ga naar Instellingen, SImkaart,....blabla en dan komen we weer uit bij probleem 1.

Dus, waar kan ik nu fatsoenlijk en overzichtelijk die nano-simkaart bestellen?

Krimpen
icon

Beste antwoord door Angela 22 May 2016, 12:53

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je hier wat aan? Te vinden in Mijn Simyo.

Badge
Hmm vreemd hoor, ik krijg die optie niet. Zie bijlage
Dat betekend dat er waarschijnlijk ooit eens een simkaart is besteld maar nooit is geactiveerd. In dat geval zul je helaas moeten wachten op een moderator.
Badge
Ik heb inderdaad destijds voor mijn Iphone 4s een micro-sim besteld, maar die heb ik gewoon geactiveerd en gebruik ik ook gewoon nog steeds. Ik wacht de moderator inderdaad even af, toch bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Krimpen,

Welkom op het Simyo Forum.

Normaal gesproken hoor je via de normale weg op Mijn Simyo een simkaart te kunnen bestellen. Precies zoals Scotman heeft laten zien. Op het moment dat je ooit een simkaart hebt besteld en deze niet hebt geactiveerd, kun je hem zelf niet activeren.

Gelukkig kan ik dit omzeilen en heb ik ik nu direct een nieuwe simkaart voor je opgestuurd. Deze zal binnen 3 werkdagen bij je op de mat vallen 🙂 Houd je ons op de hoogte van deze levering?

@Scotsman & Raytje, bedankt voor jullie hulp.

Groetjes,
Angela
Beste Simyo,
Ik denk dat mijn simkaart niet zo goed werkt als t om internet gaat. Ik ben nu al van 3 telefoons verander omdat ik dacht dat t aan de telefoon lag maar dat was niet zo. Toen dacht ik misschien is t de WiFi router maar heb bij verschillende test naar dat is t ook niet want dan doet die het gewoon niet. Dus ik denk echt dat het ligt aan de simkaart alleen t lukt mij maar niet om een nieuwe simkaart te bestellen kunnen jullie mij daar eens bij helpen ? Gr teuntjes
Beste Teuntjes,

Ik snap niet helemaal wat je bedoelde met Wifi router. Wifi staat los van internet via Simyo.

Heb je prepaid of een abonnement?

Staat internet op je mobiel aan op je Mijn Simyo?

Zijn je apn instellingen correct? https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/toestelhulp-2502

Loop dit eens na voor je voor niks een nieuwe simkaart besteld die je ook nog eens 5 euro kost.

🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Teuntjes,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je internet niet goed werkt. Ik heb je internet daarom opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel voor 10 minuten uit en dan weer aan om te kijken of het heeft geholpen.

Als dit niet heeft gewerkt kan je het beste eens een kruistest uitvoeren. Doe een andere simkaart in jouw toestel en jouw simkaart in een andere toestel. Zo kan je kijken waar het probleem ligt.

Als je merkt dat het aan de simkaart ligt, kan je natuurlijk een vervangende simkaart bestellen, maar dit lukte je niet. Waar ging het precies mis met het bestellen van een vervangende simkaart? Probeer je dit wel op Mijn Simyo?

@Raytje, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
Mijn nieuwe nano-simkaart is binnen! Super, en bedankt!:D
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Krimpen,

Wat goed om te horen dat je simkaart op de mat is gevallen! Heel veel plezier met je nieuwe telefoon 🙂. Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury

Reageer