1) Jullie geven aan ''Als je ook graag een nieuwe 3-in-1 simkaart van Simyo wil hebben, log dan in op Mijn Simyo. Kies vervolgens onder het kopje Instellingen - Simkaart voor "Vraag een vervangende simkaart aan". Je krijgt dan de 3-in-1 simkaart toegestuurd.''
Onder dat kopje Simkaart staat: ''Bestel hier een vervangende simkaart''. Ja, waar is hier? Ik zie niet waar ik het nu daadwerkelijk kan aanvragen, omdat er alleen een link over het activeren ervan staat.
2) Op het forum gezocht, vind ik dit: ''
Er is een speciaal bestelformulier online gezet voor klanten die een nano simkaart willen bestellen. Het bestelformulier is te vinden via: www.simyo.nl/nanosim/aanvragen''
Als je dan op die link klikt kom je weer uit in datzelfde topic op het forum....
3) Oké, volgende poging: ''Simyo levert altijd een zogenaamde 3-in-1 simkaart.''
Probeer die te bestellen, moet ik een heel abonnement samenstellen terwijl ik al klant bij jullie ben. Onderaan staat: ''Als bestaande klant'', ga naar Instellingen, SImkaart,....blabla en dan komen we weer uit bij probleem 1.
Dus, waar kan ik nu fatsoenlijk en overzichtelijk die nano-simkaart bestellen?
Krimpen
Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactie