Skip to main content
Ik wil een nieuw nummer aanvragen. Ik ga akkoord met de eenmalige kosten van 5,-

Wanneer ontvang ik het nieuwe nummer? Hoe activeer ik het nieuwe nummer.
Hoi MilaDagmar,



Welkom op het Simyo Forum!



Goed dat je gelijk akkoord gaat met de eenmalige kosten. Zo kan ik de wijziging zo snel mogelijk doorvoeren voor je :)



Ik heb jouw telefoonnummer gewijzigd en de eenmalige kosten van €5 direct in rekening gebracht. Je zit dit op je factuur via Mijn Simyo terug. Natuurlijk geef ik jouw nieuwe nummer niet openbaar op het forum. Daarom heb ik je een e-mail gestuurd met daarin het nieuwe telefoonnummer.



Je activeert dit nummer door jouw telefoon simpelweg uit te zetten en opnieuw op te starten.



Jouw forumaccount is gekoppeld aan jouw e-mailadres en telefoonnummer. Je zult een nieuw account moeten aanmaken op het forum met jouw nieuwe nummer. Om deze reden heb ik jouw forumnaam en mailadres iets aangepast. Je kunt nu een nieuw account aanmaken met hetzelfde e-mailadres en dezelfde naam 🙂 Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?



Groetjes,

Angela
Dank je wel, maar betekent dit dat ik verder niets hoef te doen met contacten en mijn andere gegevens op de telefoon? Enkel uit en aan zetten en dan is het nieuwe nummer geactiveerd?
Hoi RamgaDaliM,



Dat heb je helemaal goed begrepen! Zo te zien is dit inmiddels gebeurd, dus hoef je enkel nog je telefoon opnieuw op te starten 🙂. Blij met het nieuwe nummer?



Groetjes, Tiury

Reageer