Skip to main content
Mijn zoon heeft een nieuwe telefoon, Iphone 5S. Hij wil zijn simyo simkaart overzetten in de iphone. Deze is echter 1 maat te groot, nu micro, moet nano worden. Hoe kunnen we dit regelen?
Er zijn 2 opties voor micro naar nano.

1. De huidige micro sim bij een telecomspeciaalzaak laten knippen, doe dit niet zelf !

2.Via deze pagina - je zoon zijn ..... mijn simyo, een vervangende sim aanvragen. Dan krijgt hij een kakelverse simkaart toegestuurd, kosten 5 eur.

Dit is een trio sim, standaard, micro en nano. Uitdrukken van de nano is dan nodig. Sim wel activeren.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=24





Suuk 6.

Friesian
Hoi Nitwit,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer dat zijn simkaart niet past in zijn nieuwe telefoon! Ik kan me voorstellen dat hij deze graag zo snel mogelijk in gebruik neemt 🙂



Friesian geeft je hier 2 goede opties! Al is de eerste optie niet aan te raden voor langdurig gebruik. Ik zie dat je ook contact hebt gehad met mijn collega's van een e-mail. Zij hebben je ook uitgelegd hoe je een simkaart kun bestellen via Mijn Simyo. Ik zie dat je dit ondertussen ook hebt gedaan :)



Omdat je jouw simkaart op 5 mei besteld hebt, telt deze dag niet mee als werkdag. Met een beetje geluk krijg je hem morgen binnen. Anders moet je rekening houden met dinsdag. Op maandag wordt er namelijk geen post bezorgd. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Friesian, je bent op dreef! Mooie antwoorden waarvoor dank :)



Groetjes,

Angela

Reageer