Skip to main content
Ik wil graag een extra sim-only prepaid abbonnement voor een tweede telefoon
Kun je gewoon bestellen.. :)



https://www.simyo.nl/prepaid/bestellen
Hoi plais,



Welkom op het forum!



Je kunt een nieuwe Sim Only of Prepaid gewoon bestellen op www.simyo.nl. Je zult de simkaart binnen een paar dagen in huis hebben :D



Groetjes, Caspar



@Raytje, bedankt voor je hulp!
Ik wil een tweede sim en mijn oude nummer behouden en met de nieuwe sim een nieuw nummer gaat dat goed. Of gaan ze mijn huidige nummer opheffen als ik niet kies voor nummer behoud?
Hoi telefonie,



Helaas begrijp ik niet precies wat je hiermee bedoelt.



Je wilt een nieuwe simkaart met nieuw nummer en je oude simkaart wil je met je huidige nummer behouden? Dat kan. Je bestelt een nieuwe simkaart zonder nummerbehoud en je krijgt hierop een nieuw nummer. Je doet verder niets met je oude simkaart en deze blijft dan zo staan.



Begrijp ik het goed of bedoel je iets anders?



Groetjes,

Angela
Gelukkig Ik was zo bang dat ik nu mijn huidige nummer kwijt zou raken omdat je moet kiezen geen nummer behoud. Dat is onlogisch zeg dan een prepaid kaart met nieuw nummer. Of een prepaid kaart met uw oude nummer.
Hoi Telefonie,



Je kiest voor nummerbehoud als je jouw eigen oude nummer mee wilt nemen. Kies je voor een geheel nieuwe simkaart, en geen nummerbehoud, dan krijg je een nieuw nummer. Dit staat dus helemaal los van jouw eigen nummer.



Maakt dit het wat duidelijker?



Groetjes,

Angela

Reageer