Mijn gsm is stuk gevallen en heb een nieuwe gekocht. Maar de oude simkaart past niet en nu wil ik een nieuwe 3 in1 simkaart bestellen met nummerbehoud maar men verwijst naar Mijn simyo, instellingen, simkaart.
Daar zou ik dus een nieuwe simkaart kunnen bestellen maar dat zie in op die pagina nergens.
Ik heb alles al nagezocht en geprobeerd.
Wat doe ik fout of waar kan ik die simkaart bestellen.
Ik heb hem snel nodig want ik kan nu niet bellen of gebeld worden.
Bladzijde 1 / 1
Hoi loeka12,
Hier heb je de link heb het snel opgezocht maar het staat zeker bij mij simkaar t aangegeven hoop dat dit lukt :https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen
Mvg,
Simnlru
Hier heb je de link heb het snel opgezocht maar het staat zeker bij mij simkaar t aangegeven hoop dat dit lukt :https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen
Mvg,
Simnlru
Nou zeg...ik heb op de link gelikt en een nieuwe simkaart aangevraagd.
Althans...krijg het bericht dat de aanvraag niet gelukt is.....probeer het later nog eens.
Pfuff
Althans...krijg het bericht dat de aanvraag niet gelukt is.....probeer het later nog eens.
Pfuff
Zou je misschien een screenshot van de pagina die je krijgt hier neerzetten?
Mvg,
Simnlru
Mvg,
Simnlru
Hoe maak ik een screenshot
http://www.computeridee.nl/workshop/hoe-maak-ik-een-screenshot/
Hier staat het in het kort uitgelegd loeka12.
Mvg,
Simnlru
Hier staat het in het kort uitgelegd loeka12.
Mvg,
Simnlru
Wat een geweldige service.
Hier het screenshot....
Hier het screenshot....
Zou je er een kunnen maken van de wanneer je het probeert aan te vragen dat bedoelde ik eigenlijk loeka12 Sorry als dat het niet duidelijk was :)
Mvg,
Simnlru
Mvg,
Simnlru
Maar dit is wat ik krijg als ik de simkaart aanvraag.
Het antwoord staat in de oranje balk.
Of misschien begrijp ik het verkeerd, sorry daarvoor.
Het antwoord staat in de oranje balk.
Of misschien begrijp ik het verkeerd, sorry daarvoor.
Oh sorry ja zie het nu over het hoofd gezien.
Raar heb de zelfde procedure gedaan het lukte me wel.
Ik kan nergens in een systeem kijken wat er mis kan zijn want ik ben niet iemand van het simyo team.
Die zou denk ik morgen ochtend een reactie plaatsen en je verder kunnen helpen, en misschien voor jou gelijk aanvragen, Sorry dat ik je niet verder kan helpen maar kan verder op dit moment meer doen.
Met vriendelijke groeten,
Simnlru
Raar heb de zelfde procedure gedaan het lukte me wel.
Ik kan nergens in een systeem kijken wat er mis kan zijn want ik ben niet iemand van het simyo team.
Die zou denk ik morgen ochtend een reactie plaatsen en je verder kunnen helpen, en misschien voor jou gelijk aanvragen, Sorry dat ik je niet verder kan helpen maar kan verder op dit moment meer doen.
Met vriendelijke groeten,
Simnlru
Nou...ik vind het geweldig dat je even mijn steun hierbij was en zal morgen zelf wel even met Simyo bellen.
Deze mensen zijn altijd bereid te helpen.
In ieder geval erg bedankt voor je support en heb toch nog iets bijgeleerd, haha....hoe ik een screenshot kan maken.
SUPERBEDANKT..en nog een fijne avond.
Groetekes vanuit Kaatsheuvel
Deze mensen zijn altijd bereid te helpen.
In ieder geval erg bedankt voor je support en heb toch nog iets bijgeleerd, haha....hoe ik een screenshot kan maken.
SUPERBEDANKT..en nog een fijne avond.
Groetekes vanuit Kaatsheuvel
Is goed als je belt moet het wel goed komen of als ze dit zien kunnen ze al reageren! :)
En mooi om te horen dat je toch nog wat geleerd hebt ! Haha :)
De groeten uit Breda!
En mooi om te horen dat je toch nog wat geleerd hebt ! Haha :)
De groeten uit Breda!
Breda.......Ik had het kunnen weten, die geweldige Brabanders toch
Hoi Loeka12,
Wat vreemd dat je deze foutmelding krijgt bij het bestellen van de simkaart! Er is er inmiddels eentje onderweg, want het is toch blijkbaar een keertje goed gegaan 🙂. Je ontvangt 'm met 2-3 werkdagen.
Wil je ons laten weten als je de simkaart hebt ontvangen?
Groetjes, Tiury
Wat vreemd dat je deze foutmelding krijgt bij het bestellen van de simkaart! Er is er inmiddels eentje onderweg, want het is toch blijkbaar een keertje goed gegaan 🙂. Je ontvangt 'm met 2-3 werkdagen.
Wil je ons laten weten als je de simkaart hebt ontvangen?
Groetjes, Tiury
Hallo Tiury
Oww wat fijn om dat te horen en ik hoop dat die nieuwe dan met nummerbehoud is.
Ik zal het via dit medium laten weten als ik hem heb ontvangen.
mvrgr. Will
Oww wat fijn om dat te horen en ik hoop dat die nieuwe dan met nummerbehoud is.
Ik zal het via dit medium laten weten als ik hem heb ontvangen.
mvrgr. Will
Hoi Will,
Graag gedaan en bedankt dat je ons op de hoogte houdt 🙂 Geniet nog van je weekend en we zien je wel verschijnen op het forum 😉
Graag gedaan en bedankt dat je ons op de hoogte houdt 🙂 Geniet nog van je weekend en we zien je wel verschijnen op het forum 😉
Hoi Naomi
Kom ik thuis en wat zie ik daar.....een enveloppe van simyo met daarin de nieuwe simkaart.
superrrrrrrrr....kan ik de nw gsm direkt gaan gebruiken.
wat een service van simyo.
Bedankt hoor.
Kom ik thuis en wat zie ik daar.....een enveloppe van simyo met daarin de nieuwe simkaart.
superrrrrrrrr....kan ik de nw gsm direkt gaan gebruiken.
wat een service van simyo.
Bedankt hoor.
Hoi Loeka12,
Dat is goed om te zien! Super dat je hem zo snel hebt ontvangen 🙂 Graag gedaan namens iedereen die hier heeft geholpen. Als je ooit nog eens vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Angela
Dat is goed om te zien! Super dat je hem zo snel hebt ontvangen 🙂 Graag gedaan namens iedereen die hier heeft geholpen. Als je ooit nog eens vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.