Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik de simkaart activeren die via het familie abonnement is aangeschaft?

  • October 18, 2025
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Ik heb (voor een tante die naar een verzorgingshuis is) een seniorentelefoontje gekocht en daarvoor een familielid abonnement afgesloten, gekoppeld aan mijn gewone abonnement. Ik heb de simkaart ontvangen en kan inloggen op mijn simyo, zowel in mijn hoofdaccount als op de account die hoort bij het familie-abonnement. Ik kan de sim echter niet activeren. Zie nergens de optie, niet in het hoofdaccount (ik lees ergens dat het daarlangs zou moeten) en ook niet in het account dat bij het nieuwe nummer zelf hoort.
Tips zijn zeer welkom!

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 18, 2025

Beste ​@MarkNas kijk eens of onderstaande link je verder helpt:

https://www.simyo.nl/samen-korting

Anders kun je dit weekend van 10u00 tot 17u00 via WhatsApp contact opnemen met Simyo:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • October 20, 2025

Hoi ​@MarkNas,

Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp lukt het dus niet om de simkaart te activeren voor het nummer dat je hebt aangevraagd via de vriendendeal link. 

Wat vreemd dat dit niet lukt! Als het goed is zou je na het inloggen direct de optie moeten zien om de simkaart te activeren! Had je dit ook geprobeerd via de website versie van Mijn Simyo?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy