.

Vraag

Hoe kan ik de eSIM opnieuw downloaden?

  • 15 September 2022
  • 1 reactie
  • 599 Bekeken

Ha Simyo, 
Gisteren heb ik een eSim Prepaid bij jullie afgesloten. Nu lukte het mij gisteren niet, om een eerste koppeling tussen mijn toestel en de eSim tot stand te brengen. Dit heeft ertoe geleid dat de eSim niet direct via de Simyo app gekoppeld heeft kunnen worden. Ik kan op dit moment niet opnieuw de eSim toevoegen, omdat ik nog geen verificatie simkaart heb, waar de verificatiecode naartoe gestuurd kan worden. Zouden jullie mij kunnen helpen met het opnieuw koppelen van de eSim aan mijn toestel?
Groet Tijmen


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tjvanderschaaff,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet helemaal lukt met de eSIM installeren! Geen zorgen, ik ga je helpen. Je kan op het toestel waar je de eSIM op wilt via de Mijn Simyo app opnieuw de eSIM downloaden. Dit doe je via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Als je dit hebt gedaan maar je ontvangt geen validatie SMS code om je eSIM te installeren dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik deze code per e-mail naar je kan versturen 😊!


Groetjes,
Amy

Reageer