Skip to main content
antwoord

Hoe kan ik de eSIM op mijn nieuwe telefoon installeren als mijn oude telefoon buiten gebruik is?

• May 21, 2025
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn oude apparaat is niet meer bruikbaar. Het is buiten gebruik. Ik wil dat de medewerker het apparaat dat aan mijn eSIM is gekoppeld, verwijdert, zodat mijn eSIM aan een nieuw apparaat kan worden gekoppeld. Dank u wel.Mijn Whatsapp is altijd geblokkeerd 12H wanneer ik contact met u opneem om een ​​vervangende apparaatcode te krijgen en ik moet een vervangende apparaatcode krijgen.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@o.O,

Bedankt voor je bericht. 

Je kan de eSIM overzetten op de andere telefoon via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart. Als je de validatiecode niet kan ontvangen kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik kan de validatiecode dan naar je opsturen zodat je de installatie van de eSIM kan voltooien op je nieuwe telefoon! 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 21, 2025

Hoi ​@o.O,

Bedankt voor je bericht. 

Je kan de eSIM overzetten op de andere telefoon via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart. Als je de validatiecode niet kan ontvangen kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik kan de validatiecode dan naar je opsturen zodat je de installatie van de eSIM kan voltooien op je nieuwe telefoon! 

Groetjes,
Amy