Graag wil ik de activatie code ontvangen voor mijn ESIM
activatie gedaan
alleen nog “geen service”
Hoi
Bedankt voor je bericht. Fijn dat het is gelukt om de eSIM te activeren! Echter is het niet de bedoeling om op een topic te reageren en over hetzelfde onderwerp een topic te starten, zo kunnen we verwarring voorkomen .
Heb je na de installatie van de eSIM jouw toestel opnieuw opgestart? Zo kan de eSIM opnieuw een verbinding maken met het netwerk.
Ik hoor graag van je of het is gelukt.
Groetjes,
Amy
nee het lukt nog steeds niet. “geen service” ik heb zelf simyo gekozen bij de provider keuze
Hoi
Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat het niet lukt! Ik heb even een reset uitgevoerd op de eSIM. Zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen? Mocht je hierna nog geen service hebben dan wil ik graag van je weten welk type toestel je gebruikt en of de software van het toestel zelf de laatste versie heeft. Zou je mij een privébericht wille sturen met deze informatie? Dan kan ik dit even voorleggen bij onze technische dienst.
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.