Ik kan maar met een simkaart bellen via wifi. Als ik bel met mijn tweede sim jaart dan gaat dat via Simyo. Beide simkaarten zijn zo ingesteld dat er gebeld kant worden via WiFi
Â
Graag adviesÂ
Ik kan maar met een simkaart bellen via wifi. Als ik bel met mijn tweede sim jaart dan gaat dat via Simyo. Beide simkaarten zijn zo ingesteld dat er gebeld kant worden via WiFi
Â
Graag adviesÂ
Misschien heeft Simyo op jouw lokatie een dermate sterk mobiel signaal dat de telefoon het niet nodig vindt om over te schakelen op WiFi bellen. Je andere simkaart is neem ik aan van een andere provider, en die heeft misschien niet zo’n sterk signaal waardoor er gebeld wordt via WiFi bellen.
Misschien heeft Simyo op jouw lokatie een dermate sterk mobiel signaal dat de telefoon het niet nodig vindt om over te schakelen op WiFi bellen. Je andere simkaart is neem ik aan van een andere provider, en die heeft misschien niet zo’n sterk signaal waardoor er gebeld wordt via WiFi bellen.
Beide simkaarten zijn van SimyoÂ
Ik kan verder niets bedenken, maar voor degene die morgen dit probleem oppakt (een moderator van dit forum waarschijnlijk) is het denk ik handig te weten om welk toestel het gaat.
Ik kan verder niets bedenken, maar voor degene die morgen dit probleem oppakt (een moderator van dit forum waarschijnlijk) is het denk ik handig te weten om welk toestel het gaat.
Google pixel 8Â
BedanktÂ
Hoop meer nieuws te krijgen vd moderatorÂ
Sorry, ik was met de dagen in de war, iemand van Simyo zal dit niet morgen (zondag) oppakken maar op zijn vroegst op maandag.
Helaas heb ik nog geen reactie van Simyo ontvangen.
Â
" ik  kan maar met een simkaart bellen via wifi. Als ik bel met mijn tweede sim kaart dan gaat dat via Simyo. Beide simkaarten zijn zo ingesteld dat er gebeld kant worden via WiFi"
Dus met de ene simkaart is het mogelijk en met de tweede simkaart in de telefoon werkt het nietÂ
Betreft Google pixel 8Â
Hoi ​
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!
Wat gek dat het maar met 1 simkaart lukt. Gaat het om een esim en fysieke sim combinatie?Â
Kan je even in je toestelinstellingen controleren of voor beiden sims wifi bellen als voorkeur ingesteld staat. Dit kan je doen door de volgende stappen te volgen:
Ga naar toestelinstellingen > Netwerk en internet > simkaarten > sim > bellen via wifi > voorkeur bellen > vink bellen via wifi aan.
Ik hoor graag of dit heeft geholpen.
Groetjes,
Ashley
He gaat idd om een gecombineerde simkaarten. Fysieke en esimÂ
Beide zijn zo ingesteld zoals hierboven door jou beschreven.
Helaas moet ik voor de tweede esim betalenÂ
Hoi ​
Bedankt voor je reactie.Â
Via welke sim lukt het niet om te bellen met wifi? De esim of fysieke sim? Heb je een screenshot van je instellingen in je toestel?
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.